POLITYKA ZWROTÓW

Anulowanie

Akceptujemy anulowanie zamówienia przed wysłaniem lub wyprodukowaniem produktu. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Nie możemy anulować zamówienia, jeśli produkt został już wysłany. 

Zwroty (jeśli dotyczy)

Przyjmujemy zwroty produktów. Klienci mają prawo do złożenia wniosku o zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. 
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta. 
Klienci zostaną obciążeni kosztami wysyłki najwyżej raz (w tym zwroty); Brak opłaty za uzupełnienie zapasów, która będzie pobierana od konsumentów za zwrot produktu.


Zwroty (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu go, wyślemy Ci powiadomienie e-mailem o jego otrzymaniu. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu. Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem fernandokakarotofung@gmail.com .

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem fernandokakarotofung@gmail.com,  aby uzyskać adres zwrotny.