Często zadawane pytania

Zamówienia są zwykle przetwarzane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od zakupu.

Ile czasu zajmuje wysyłka?

Czas dostawy jest różny, ponieważ wysyłamy na cały świat z różnych centrów realizacji w zależności od Twojej lokalizacji. Średni czas wysyłki to około 7 do 20 dni roboczych. Twój numer śledzenia zostanie zaktualizowany 3-7 dni po wysłaniu zamówienia.

Jak anulować zamówienie?

Możemy anulować zamówienia tylko w ciągu pierwszych 12 godzin po złożeniu zamówienia. Po tym czasie zamówienie najprawdopodobniej zostało przetworzone i przygotowuje się do wysyłki lub zostało wysłane. Gdy to zacznie obowiązywać, nie będzie to w naszych rękach. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności, ale jesteśmy dumni z szybkiej obsługi, w tym z realizowania zamówień tak szybko, jak to możliwe.

Jaka jest twoja polityka zwrotów?

Jeśli coś jest nie tak z Twoim zamówieniem (wadliwy produkt, nieprawidłowe zamówienie, uszkodzone zamówienie itp.), skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, a my z przyjemnością pomożemy Ci rozpatrzyć sprawę, a jeśli zostanie ona zatwierdzona, pomożemy wysłanie zamiennika. Prosimy nie zwracać niczego przed rozpatrzeniem sprawy, nasz zespół obsługi klienta rozpatrzy wniosek i prześle dalsze instrukcje. narybuy.com zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku o zwrot.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu przedmiotu. Oryginalne koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

 Kosmetyki, bielizna i bielizna/modele są wyprzedażą końcową ze względów higienicznych.

Jakie metody płatności akceptujesz?

Akceptujemy Paypal, kartę kredytową (Visa, MasterCard, Discover i American Express), kartę debetową lub czek elektroniczny (tj. przy użyciu zwykłego konta bankowego)